El mitjó esportiu, tan imprescindible com els pantalons texans
“El mitjó esportiu és tan imprescindible com el pantalons texans”
Calcelinea S.L. fabricant de la marca Do Re El meu, ha desenvolupat per a la pròxima campanya un interessant catàleg de novetats en les seves línies de mitjons esportius, tant pel que fa a dissenys com a presentacions, mantenint la qualitat que ha prestigiat a la marca en els vint anys que porta al mercat, amb la seva àmplia oferta de models per a senyora, cavaller, nen i nadó; que en la campanya d’hivern es complementa amb altres peces de calceteria com leotards o mitjons mitjana.
Sobre els models d’esportius que tenen més demanda a hores d’ara, Josep Quintana, gerent de la societat, ens diu.
“Creiem que són els semi llargs i els invisibles, encara que en general tota la gamma d’esportius està en alça ja que el consumidor utilitza aquestes peces amb igual freqüència a l’estiu que durant la
època hivernal. I creiem que aquesta tendència tindrà continuació ja que el mitjó esportiu s’ha consolidat com una peça tan imprescindible com pugui ser el pantaló texà “.
Els materials marquen la diferència
Independentment del seu ús com a complement de la indumentària informal, en la pràctica de l’esport les diferents disciplines requereixen d’un mitjó especial. “La diferència -diu el senyor Quintana- està en la composició del material amb què es fabrica la peça i també té a veure amb les preferències de cada consumidor. Així tenim la línia de antibacteris o la de absorbents, entre d’altres diverses “.
Segons l’opinió del nostre interlocutor, els materials més idonis per a la confecció de mitjons esportius són els fabricats amb material anti humitat, que evita possibles infeccions als peus.
¿Com és aquest moment, l’argument de venda més decisiu enfront de l’oferta de menor preu, però de qualitat més baixa?
Josep Quintana es mostra rotund en la resposta. “La preferència del consumidor és la comoditat, i la salut dels peus és també un factor imprescindible”.
En moments de dificultats econòmiques com els actuals, la presentació del producte és un element de gran importància a l’hora de motivar la compra. Enfront de la tradicional dels parells
individuals, cada vegada cobra major protagonisme la fórmula dels lots, ja sigui de tres o de sis parells. El nostre interlocutor diu al respecte que “les presentacions en lots resulten molt apropiades
per a la autovenda i la veritat és que cada vegada són més utilitzades, perquè d’una banda afavoreixen la compra per impuls i per una altra permeten un considerable estalvi en el packaging.